1.18.2014

Klausztrofóbia





 















Tér. 9 db 20x20 centiméteres. Ennyi volt megadva (meg hogy könyvet vagy mappát gyártsunk), és innen jutottam el a klausztrofóbiához. Ugyanis vannak emberek, akiknek a térrel, térélménnyel gondjaik vannak. Úgy gondoltam, érdekes volna, ha ezzel a problémával dolgoznék ennek a grafikai tervezés feladatnak kapcsán. Sajnos eléggé az utolsó pillanatban jött az ötlet, ezért az eredmény... hát láthatjátok. Sokat kísérleteztem a technikai megvalósításokkal, meg is ágyaztam a vázlatokkal. Ezt ellensúlyozni kívánom azokkal a képekkel, amiken rajta vagyok, hiszen ott elég szépen festek! :D (Remélem értettétek a szóviccet, és nem kell ideírnom, hogy "remélem értettétek a szóviccet".)

4 comments:

  1. Nekem nagyon tetszik a koncepció! Az elképzelés egészen egyedi, és a kivitelezés is. Látszik, hogy sok munkád van benne, még ha csak az utolsó pillanatban is jutott eszedbe ez az ötlet. Egyébként nem lett összecsapott, ha engem kérdezel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Felfedező!
      Nagyon köszönöm a szavaidat! A koncepcióval magam is elégedett vagyok, nem is az a baj, hanem, hogy egy-két hét kevés egy igazán klassz munka kikerekítéséhez. Dehát ebből is tanultam, úgyhogy okult fővel megyek tovább. :)
      A hozzászólásaidért pedig mindig hálás vagyok. :)

      Delete
  2. mit és hol javítottál volna rajta, ha lett volna még időd?
    Lehet hogy épp a tökéletlenre csiszoltsága az, ami miatt ilyen megkapó. Mármint...egy klausztrofóbiás hasonló élménye is tompa, nem kiélezett, és egyvalamire koncentrált. Szerintem ez így jó, ahogy van.

    Nagyon szeretem a blogodat :)

    ReplyDelete
  3. A színek nem lettek átgondolva. Miért piros? Dinamikusnak kéne lennie, ahogy kirakom a kilenc fiókot. Tussal terveztem a kivitelezést, de gyorsabbnak mutatkozott a tempera, pedig a tus jobban illik a koncepcióhoz, tisztább marad a közlendő. Ilyesmik.

    Örülök, ha szereted, akkor töltök is fel egy újabb publikációt. :)

    ReplyDelete